Tobbe-brudgummen


 

TOBBE BESKRIVER SIG SJÄLV:
 Lugn människa som tar problem med ro.
Har en lustig humor som tyvärr många inte förstår.
Bil intresserad plåtslagare.
Min älskling är en grand prix 82:a.
Dressman är en butik för gubbar.
Allt som inte går att laga med silver tejp är trasigt.
Mitt motto--
ja ja det löser sig

CHANETTE BESKRIVER TOBBE:
En man som alla kvinnor borde få ha i sitt liv.
Hans kärlek e underbar att få.
Han har en super romantisk ådra och ett leende som kan
smälta hela antarktis. Jag blir rent knäsvag då jag ser på han.
Han har lika sjuk humor som mig och vågar bjuda på sig själv.
oerhört förstående och väldigt go mot mina söner som
älskar han.
Detta e den perfekta mannen
och vet vad det bästa är!
Han är MIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ja, spara mina uppgifter!

Trackback