Chanette-bruden


 

CHANETTE BESKRIVER SIG SJÄLV:
en bra knasig 2 barns mamma som har humor i mängder,
skäms ytterst sällan.
varit en vilding i yngre dar men lugnat ner mig.
varit med om en hel del mindre trevliga saker i mitt liv vilket
har resulterat i att jag alltid försöker se saker och ting positivt.
Mitt största problem i livet är att jag tyvärr har panikångest men
det är nåt jag försöker jobba bort, har klarat det innan och då
kan jag banne mig klara det igen.
Hoppas att jag en vacker dag kan få till att öppna eget
tårtbageri.
öppenhjärtlig, kan snacka om allt,

TOBBE BESKRIVER CHANETTE:
Chanette är en godhjärtad kvinna som alltid
vill andra människors väl.
Jag föll för hennes charm, hennes humor,
inte helt olik min ha ha.
Vi träffades över facebook då hon kommenterade ett foto
av mig och vi började prata lite smått med varandra.
Det var Chanettes varma ärliga personlighet  jag föll för och
med tiden så lärde jag känna henne ganska väl.
Och jag ångrar inte en sekund av det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ja, spara mina uppgifter!

Trackback